środa, 2 października 2013


Wygodne ubranie nie zawsze musi być równo znaczne z założeniem rozciągniętej podkoszulki i wiszących spodni dresowych. W domowym wydaniu, również możemy prezentować się ładnie. Nie wiem czy też tak macie, ale w momencie powrotu do domu, ubranie przeznaczone do wyjścia zaczyna mnie "uwierać".  Dlatego pierwszą czynnością jaką robię w mieszkaniu jest przebranie się w wygodne ubranie, czyli moje ukochane ciepłe dresy i sportową bokserkę. I wiecie co? Czuję się tak samo atrakcyjne jak w tym wyjściowym stroju. Mam dla was kilka przykładów dresów z różnych sklepów i z różnej półki cenowej. Najczęściej nie przekraczają stu złotych. Osobiście uważam że jest to dobra inwestycja. Te dopasowane dresy są tak samo wygodne jak te rozciągnięte z tym, że w tych pierwszych nie będziemy się wstydziły wyjść do sklepu po bułki czy też na kawę do koleżanki. Moje "uwielbienie" do dresów nie dotyczy zestawiania ich z wysokimi szpilkami czyli robienia z nich eleganckich stylizacji, niestety ten trend do mnie nie przemawia.

Reserved, Nike, Nike

Cubus, Reserved, H&M



1 komentarze: