sobota, 10 sierpnia 2013

W momencie kiedy telefon komórkowy posiada każdy, zegarki wydają się być zbędne, bądź są tylko ozdobnym elementem naszej garderoby. Ja osobiście uwielbiam zegarki z obu tych powodów. Poszukiwanie telefonu gdzieś na dnie torebki w celu sprawdzenia godzin wydaje się być bezsensowne. Wolę zerknąć na nadgarstek, przy okazji oszczędzając cenny czas. 
Pamiętacie jak swego czasu były modne ogromne zegarki ? Muszę przyznać, że też taki posiadałam, duża tarcza z wieżą Eiffla, co z tego że był na pół ręki takie się wtedy nosiło, zresztą teraz też znajdą się amatorzy takich zegarków.  Ja osobiście wolę te mniejsze, dyskretniejsze zegarki. W mojej kolekcji są tylko trzy zegarki. Każdy jest odpowiedni na inną okazję, dlatego myślę, że to idealna ilość. Moje zegarki są  raczej z  niższej półki cenowej. Jednak zegarki, które są ręcznie robione to dobro  luksusowe, warte setki tysięcy złotych.
Poniżej znajdują się zdjęcia zegarków, z których każdy znajdzie coś dla siebie.

 RIVER ISLAND

 PARFOIS

SWATCH

 Duży wybór i przyzwoite ceny są również na allegro, dlatego warto tam poszukać, na pewno coś trafi w nasz gust. A jeżeli zegarek ma nam służyć przez lata, warto odłożyć trochę gotówki zainwestować w niego, na pewno warto.

2 komentarze: